Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Lobby




Reply to topic Post new topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Titaan
 Post Posted: Jan 14, 2017 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Jan 14, 2017
Posts: 1
Offline
Hallo Ryfari,

Ik ben Friso, de broer van Arno aka Titaan. Ik wilde iedereen bedanken voor het aanwezig zijn tijdens de uitvaartdienst. Het was heel mooi om te zien dat er toch heel veel mensen, ondanks het slechte weer, toch bereid waren te komen, vaak ook van ver weg.

Arno speelde heel graag WoW, wij speelden samen in het begin maar hij migreerde naar Silvermoon en ging bij jullie spelen. Hij was heel positief over jullie dus ik ben heel blij dat hij een mooie tijd heeft gehad door met jullie te gamen. Hij stond altijd klaar om mensen te helpen en had een druk leven maar speelde toch graag met jullie in WoW.

Ik heb helaas heel weinig tijd gehad om met de Ryfari leden te praten tijdens de koffietafel maar het was heel leuk kennis te maken met jullie!

IK speel zelf op Shadowsong als Orguss / Ithilothar / Wumarae / Hawkknight en mocht er wat zijn dan laat het horen!


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Titaan
 Post Posted: Jan 14, 2017 
User avatar
Guild Master
Rank: Guild Master
Joined: Sep 26, 2012
Posts: 1228
Offline
Hey Friso

Dank je voor de boodschap, ook voor ons staat de deur open mocht je nog vragen hebben.

Namens de guild graag een dank je dat we de kans kregen om afscheid te nemen van een mederyffie. Ik kon er jammergenoeg niet bij zijn owv de grote afstand tussen Belgische kust en en jullie. Desalniettemin gecondoleerd en sterkte in het verwerken van het verlies.

Grtz halieter


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Titaan
 Post Posted: Jan 14, 2017 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Hoi Friso,

Heel veel sterkte met het verlies.

Earthkiller aka Nancy


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Titaan
 Post Posted: Jan 15, 2017 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Beste Friso,

Bedankt voor de mededeling; het zal vast niet makkelijk zijn geweest.

Arno is voor velen van ons een bekend gezicht maar ook bekende stem geweest. Helaas ben ik niet aanwezig kunnen zijn tijdens de uitvaartdienst maar ik ben ervan overtuigd dat er onder het bijzijn van zijn familie en vrienden een mooi en emotioneel afscheid is geweest.

Er zullen vast genoeg mooie en lovende worden gezegd gezegd zijn tijdens de uitvaart.
Graag voeg ik er nog aan toe dat ik Arno altijd als een goed en genereus persoon heb gezien.

Sterkte nog.

- Miz.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 4 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron