Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2012-2013




Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Oct 20, 2013 
User avatar
Aspirant
Rank: Aspirant
Joined: Oct 20, 2013
Posts: 16
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Kenneth
Geboortejaar: 1980

Character Info:

Character: Frangipan
Class: Warrior

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Frangipan/advanced

Mainspec: Image Tank
Offspec:

Overig:

Waarom Ryfari? Ik ben nieuw op de server en op zoek naar een guild waar wel is geraid wordt en liefst in het nederlands.

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Ik was vooral actief tijdens wotlk als resto sham op de server skullcrusher en raidde in een hardcore raiding guild. Sedert een paar maandjes heb WoW hernomen, maar nu als warrior. Ik wil graag weer endgame raids meelopen, maar dan in een casual guild. Als er een plaatsje is als tank in ryfari\'s roster hoop ik op de juiste plek te zitten :-)

Eventuele andere relevante info: Ik kreeg vanavond al een invite in de guild als initiate, en hoop daarmee in de kijker te lopen voor guild activiteiten.
Mijn dps gear ben ik nog aan het farmen dus momenteel kan ik enkel als tank ter beschikking staan.

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 20, 2013 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Hey Kenneth,

Welkom, uit nieuwsgierigheid (ik heb mijn wowzame leven op Skull gesleten in div guilds); welke guild/naam was/is je shaman?

Je tank ziet er goed uit, voor zover ik verstand heb van tanks............

Wat raiden betreft, je kan zelfs een raider apply maken op t forum.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 20, 2013 
Rising Star
Rank: Rising Star
Joined: Apr 25, 2013
Posts: 180
Offline
gezellig ook ik kom uit skull ben benieuwd waar je in gezeten hebt


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 20, 2013 
User avatar
Aspirant
Rank: Aspirant
Joined: Oct 20, 2013
Posts: 16
Offline
Bij deze wou ik eigenlijk een raider apply maken, maar ik heb waarschijnlijk iets over het hoofd gezien en ben in deze topic terecht gekomen.
Ik hoop dat deze apply ook kan bekeken worden voor een raider spot. :yes:

Op skullcruher heb ik een lange geschiedenis en 9 horde chars waar ik nog nauwelijks aankom, wel een monk lvl 90 maar dat is nu het beste wat ik daar staan heb.

Mijn verhaaltje begint in het tbc tijdperk. Eerst als hunter 'Chaorc' bij verschillende kleine guilds, 'Flemih Honor' 'Reservoirdogs', 'Aggression' en nog enkele andere dat ik wss over het hoofd zie. Daar werd toen niet slecht geraid, maar ik was vooral part-time actief als PVP'er.

Tijdens WotLK zat ik op een sham 'Moisti' waarmee ik resto speelde en enkel nog raidde, bij Nex Quod Senium, we zijn vrij snel samengegaan met Over Exposure in een nieuwe guild 'Recount' waar ik met Klesk (een andere resto sham) de main healer werd. Tot in ICC zaten we altijd op HC content in 25mans. Wanneer die guild uiteengegaan is, voor verschillende redenen, ben ik samen met een groep naar Pandemonium getrokken.
Kort daarna werd Over Exposure terug samen gesteld door oa. 'Underttaker' (alias Drnick) en ben ik daar terug gaan spelen, maar gezien skullcrusher toen al aan het sterven was, is dat ook het begin geworden van mijn lange WoW pauze.
Tijdens Cata heb ik nog wel een beetje gespeeld als feral druid ('Rotzack'), enkel PVP, in de guild Semperfi, maar skullcrusher was dood dus dat heeft niet erg lang geduurd.

Tijdens MoP ben ik dan teruggekomen als monk, maar eenmaal lvl 90 en geen raid mogelijkheden op skull, heb ik mijn huidige warr gemaakt op een franse server 'Culte de la rive noire', maar buiten het feit dat ik in een kleine guild zat waar we 4/14 progress hadden gemaakt in SoO, liep ik daar ook bijna in m'n 1tje rond in Sw, vandaar dat ik nu naar Frostmane ben gekomen en er versteld sta dat er zoveel volk en nederlandstaligen te vinden zijn XD

Maar dees is een hele hoop over mij, vanwaar komen jullie op skullcrusher, mss hebben we vroeger samen gespeeld? :excited:


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 20, 2013 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Wat een verhaal;)

Mijn Skull carrière zit hem op de Alliance kant:) Ik heb ze nog eens opgezocht"

85 Project Mayhem Jan 22, 11
85 Project Mayhem Jan 15, 11
80 Dude where s my mount Oct 15, 10
80 Project Mayhem Dec 24, 09
70 Sons of Orion Sep 08, 07
60 No Remorse Jan 06, 07
60 Bound By Blood Mar 31, 06
60 Unity Oct 06, 05
19 Elite Legion Feb 24, 05
14 Unguilded Feb 18, 05

Hierna werd het guild transfer naar Frostmane met Dude, daarna Ryfari.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 22, 2013 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Ik heb je een kalender invite gestuurd voor de raids, en je status aangepast naar trial raider:)


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 22, 2013 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Beste Frangipan,

Bij deze wil ik je van harte welkom wensen bij Ryfari en hoop ik dat het een leuke ervaring voor je zal zijn.

Ik heb inmiddels je forumrechten aangepast dus kan je alsnog een officiele raiderapply indienen (als je dat voor de formaliteit nog had willen doen. Het is niet verplicht). Ook kan je nu van de chatbox gebruik maken voor het geval je zin hebt om even mee te spammen.

Veel plezier!

Gr,
- Mizuki.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron