Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2012-2013




Reply to topic Post new topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Dec 02, 2013 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Dec 02, 2013
Posts: 1
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Hans-Peter
Geboortejaar: 1995

Character Info:

Character: Hariyama
Class: Warrior

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Hariyama/advanced

Mainspec: Image DPS
Offspec: Image Tank

Overig:

Waarom Ryfari? Ik ben op zoek naar een Nederlandse guild met een goede sfeer en leuke mensen waar ik mee kan spelen op mijn net gedingde lvl 90.

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Zoals je al boven kunt lezen heet ik Hans-Peter. Ik ben 18 jaar en ik woon in Elp (Drenthe). Ik ga naar school in Emmen (6 vwo) en ik geef regelmatig bijles. Ik speel tevens piano en ik hou natuurlijk van games.
Verwachtingen/wensen: Ik hoop een leuke groep mensen te ontmoeten waarmee ik kan spelen en mee kan raiden in de toekomst. Mijn enige wens is dan ook dat ik met iedereen goed kan opschieten en dat er geen problemen komen.

Eventuele andere relevante info: Ik heb serieus geraid in wotlk op mijn oude account (helaas gebanned geraakt door vrienden...:s) en heb dus eigenlijk al 3 jaar niet serieus meer gespeeld. Ik hoop de draad weer op te pikken, omdat dit nog steeds mijn favoriete spel ooit is. :)
Alvast bedankt voor jullie tijd! :)

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 02, 2013 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 27, 2012
Posts: 1007
Offline
Hoi Hans Peter,

Welkom in Ryfari, wisper een officer voor invite:)

Earthkiller


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 2 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron