Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2014-2015




Reply to topic Post new topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Jun 14, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Jun 14, 2014
Posts: 1
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Colin
Geboortejaar: 1995

Character Info:

Character: Morphist
Class: Warlock

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Morphist/advanced

Mainspec: Image DPS
Offspec: Image DPS

Overig:

Waarom Ryfari? Ik ben op zoek naar een guild die raid en flexibel is. Voor wow heb ik wel enigszins tijd maar daarnaast heb ik ook een sociaal leven die veel van me vraagt. Ik heb recent m'n examens voor Havo afgerond en daarom meer tijd dan gewoonlijk. Ik heb in-game iemand gesproken en gevraagd naar jullie raid tijden en dagen. Die komen voor mij best goed uit, vooral de tijden. Maar ik kan niet garanderen dat ik 100% aanwezig kan zijn. In de meeste gevallen wel maar soms zijn er avonden dat ik gewoon niet kan i.v.m werk, of dan pas 9 uur thuis ben, helaas. Maar ik zal m'n best ervoor doen zoveel mogelijk aanwezig te zijn. Het feit dat jullie een Nederlandstalige guild zijn klinkt ook wel leuk. Nooit eerder met een Dutch guild geraid of samen gespeeld, must be fun =D

M'n gear is op dit moment niet al te best voor jullie progession. Ik ben dan ook sinds kort begonnen met het gearen van m'n warlock. Ik speel nu ongv 7-8 jaar WoW en heb alle classes zo'n beetje gespeeld. Druid het meest, daarnaast Warlock. De reden dat ik nu geen druid meer speel is omdat ik altijd als Druid geraid heb, WoTLK als uitzondering. Tijdens WoTLK ben ik begonnen als Warlock maar m'n toen huidige raiding guild, Organised Chaos, had me nodig als healer. Tijdens MoP ben ik een tijdje gestopt met WoW omdat de examens veel tijd van me vroegen en ik niet echt meer bezig was met raiden dus het serieuze was er voor mij van af. Na een poosje begon ik het toch wel weer te missen, veel vrienden waren ook gestopt maar desondanks werd WoW toch wel weer super leuk! Ik speel nu dus een Destruction Warlock, naja Destruction.. Demonology en Affliction gaan me ook prima af. Affliction gespeeld in WoTLK en Cata deels, maar Destruction is nu in 90% van de gevallen gewoon het best. Ik ben flink bezig met het gearen van m'n lock. In 1,5 week tijd super snelle gear progressie gemaakt. Nu voldoende voor SoO normal en eventueel een paar HC bosses, maar zeker waar, er moet nog wat betere loot bij komen om SoO op HC mode te kunnen raiden, maar dat is aan jullie om daar een beslissing over te nemen :)

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Ik ben 19 jaar en speel dus al een lange tijd WoW.. Ben begonnen als kid, als noob die om boosts vroeg en gold bedelde in town.. pff vreselijk als ik daar aan terug denk. M'n broers speelde ook wow, 1tje op Hardcore niveau 5 dagen in de week als raider en heeft ook een aantal realm first kills en achievements behaald in een aantal top raiding guilds. 1 broer speelt nog WoW als casual. Ik speelde tijdens TBC en begin WoTLK ook als casual tot ik wat ouder werd en ook snapte hoe WoW in elkaar zat haha. Toen ben ik als druid healer gaan spelen en dat beviel me zeer goed. Vaak heb ik m'n broer geholpen met het behalen van achievements omdat hij graag zoveel mogelijk achiev points wilde behalen soms had ik zelfs het geluk om een raid spot in te krijgen in zijn raid guild omdat een healer ziek was of niet kon komen raiden =D maar dat was zeer uitzonderlijk. Hij raide vaak naast mij dus kon alle tactis 'live' zien en zo doorgeven aan mijn guild die vaak 10 man HC deed en 25 man normal (toen de raid system nog anders was) In de 'vrije tijd' die ik had in WoW levelde ik m'n warlock en zo meerdere alts tot ik geen chars meer aan kon maken.

Wat mijn verwachtingen zijn van Ryfari: Een gezellige Nederlandse guild die veel samen doet, Wow is niet voor niets een MMORPG game en natuurlijk het raiden. Ik hoop dat jullie niet een indruk krijgen van: "loot whore" omdat ik eerder zei dat ik nog loot nodig heb om HC mee te kunnen raiden (denk ik) maar dat is niet het belangrijkst. Skill is what matters, maarja.. ilvl toch ook echt wel tot een bepaalde grens. Ik zit momenteel op 524 en dat is zeker genoeg voor SoO normal en paar fights op HC, maar er moet nog aan gewerkt worden.

Ik ben een speler die, net als ieder ander, fouten maakt. Echter leer ik wel veel van de fouten die ik maak. Bijvoorbeeld een mechanic van een fight waarin je een puddle moet soaken of juist moet avoiden. Dat is net wat de tactic van de fight is, moet je er juist in staan of juist niet. Dit zoek ik altijd even op zodat ik prepared naar een raid ga, als daar niets over te vinden is, dan zal de ervaring het wel leren. Als ik door mijn doen een hele raid laat wipen dan schuil ik niet in een hoekje weg, maar laat ik weten dat het door mij kwam en dat het hopelijk niet weer zal gebeuren :)

Eventuele andere relevante info: Ik doe naast WoW natuurlijk ook nog een boel andere dingen haha. Zoals, gitaarspelen, sporten, werk of naar m'n vriendin toe. Na de vakantie ga ik waarschijnlijk Bedrijfseconomie of Leraar economie studeren op het HVA.

Ik hoop zo genoeg informatie te hebben gegeven over m'n character, m'n ervaringen en over mijzelf. Zo niet, dan geef ik graag antwoord op jullie vragen :)

Hier mijn armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... ist/simple

*Aan mijn professions wordt nog gewerkt. Ben die van plan dit weekend nog te levelen naar 600/600! (Tailioring en Enchanting)

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jun 14, 2014 
User avatar
Forum Legend
Rank: Forum Legend
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1135
Offline
Jeetje, wat een uitgebreide apply, zo zien we ze niet vaak (genoeg). Whisper 1 van de officers voor een invite. Welkom.

Officers zijn oa: Groggy/Earthkiller/Maeghan/Helliop/Thyssenx

_________________
Image
Image
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jun 15, 2014 
Rising Star
Rank: Rising Star
Joined: Apr 25, 2013
Posts: 180
Offline
Hoi Colin,

Welkom bij de guild echter is je gear ver van het op orde zijn .
Je zult hier aan moeten werken doe flexjes en dinsdag is er vaak een raid voor beginnende spelers bij ons
Daar zal je wellicht mee kunnen gaan.

Bewijs ons dat je je er aan werkt en er zal geen probleem zijn met het mee doen in het gewone team


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jun 15, 2014 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Wat een mooie apply, dat is wel een waardering waard.

Welkom bij Ryfari; we hopen dat je bij ons een leuke ervaring zal hebben.

Ik zal je rechten op het forum aanpassen zodat je overal bij kan.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 4 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron