Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2014-2015




Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Dec 01, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Dec 01, 2014
Posts: 3
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Alex
Geboortejaar: 1988

Character Info:

Character: Gutspill
Class: Warlock

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Gutspill/advanced

Mainspec: Image DPS
Offspec: Image DPS

Overig:

Waarom Ryfari? Beste,

Ik ben sinds kort opnieuw begonnen met WoD. Veel van mijn vrienden zijn al lang gestopt maar de kennissen die wel nog spelen hadden me geinformeerd over ryfari (ik denk aan leden van het vroegere resonance of momenteel dude where's my mount (ofzo iets). Zo vind ik exact dezelfde normen en waarden terug in jullie huisregels die ik ook zeer hoog respecteer. Ik denk maar aan wederzijds respect en openheid die je tegenwoordig niet vaak meer vindt in online games.

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Ik ben iemand die veel respect heeft en genot kan vinden in een guild waar ik niet zomaar een character ben maar echt een speler. Ik werk 8-6, heb een fantastische vriendin waar ik op een appartement mee woon en heb over algemeen geen tijd voor veel games maar de momenten dat ik toch kan, geniet ik er liefst van en dit zoek ik in een hechte maar actieve gemeenschap waartoe ryfari behoort. Een plek waar ik als casual member toch een mening/Verschil kan maken is daarbij ideaal wat mijn verwachtingen betreft.

Eventuele andere relevante info: Ik heb jaren en jaren progressief geraid (inner sanctum op silvermoon bvb) op hoog niveau. Ik speel nu veel minder maar heb nog altijd respect en kennis en zeker ervaring waardoor ik mezelf als een zeer goeie speler kan beschouwen (ego... ;)) wat betreft mijn warlock. In de loop van de expansion als ik wat beter gegeared kan geraken ga ik normals raiden. Is dit niet met ryfari dan is het met pugs maar mijn positie waarvoor ik momenteel mij hier aanmeldt is als casual/social speler.

Graag leer ik jullie allemaal beter kennen :)

PS mijn warlock (main) zit nu nog op een andere realm, ik transfer hem binnenkort!

groeten,

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 01, 2014 
User avatar
Forum Ace
Rank: Forum Ace
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 370
Offline
Wow! Waarom kan niet iedereen zo'n mooie apply maken :)!
Het is niet aan mij om mensen te accepteren, maar mijn mening is dus: "invite hem!"

Ff vooruit lopen op de feiten nu. Welkom bij Ryfari, in mijn tijd was het zoals je zelf omschrijft. Ik vermoed dat dit nog niet veranderd is, dus denk ik dat je hier zal vinden waar je op zoek naar bent.

Groeten,
Bart

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 01, 2014 
User avatar
Forum Legend
Rank: Forum Legend
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1135
Offline
Hele mooie apply inderdaad en bij deze dan ok van harte welkom bijRyfari. Whisper 1 van ons en de invite wordt ingame geregeld.

_________________
Image
Image
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 02, 2014 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Dec 01, 2014
Posts: 3
Offline
Top :tup:

Ik ga vanavond mijn transfer starten.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jan 02, 2015 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Dec 01, 2014
Posts: 3
Offline
Zit in guild maar onder naam Jimmble :tup:
Ik ben nu ook eigenaar van de characters Felglow, Mindbullet en Cavein (was account van vriend dat ik gekregen heb en characters zijn naar mijn account getransfered).

Dit ter info ;-)


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jan 02, 2015 
Adept
Rank: Adept
Joined: Jul 14, 2014
Posts: 54
Offline
ok. welkom in de guild.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Jan 02, 2015 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Welkom. Veel plezier bij Ryfari.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 7 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron