Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2016-2017




Reply to topic Post new topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Aug 01, 2016 
Newbie
Rank: Newbie
Joined: Aug 01, 2016
Posts: 1
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Emile
Geboortejaar: 1988

Character Info:

Character: Pýro
Class: Mage

Armory Link: [url]http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Pýro/advanced[/url]

Mainspec: Image DPS
Offspec: Image DPS

Overig:

Waarom Ryfari? 1.5 jaar weggeweest van WoW, teruggekomen en via trade en via via opzoek gegaan naar passende guilds. Ik zocht zelf naar een, met voorkeur, Nederlandse guild die meer op het sociale aspect van WoW focust en bij mij als speler aansluit in het kader van elkaar helpen en geen mentaliteit enkel gefocust op raiden. Ik zag in trade jullie verwelkomende, Nederlandse guild apply voor een sociale omgeving die erg leek te passen bij hetgeen wat ik zocht. Ik had vroeger een zelfde soort tekst in het Engels toen ik voor mijn guild applyde via trade :). Heb jullie officer gewhisperd en kreeg een invite. Het leek me handig ook op de website nog even mezelf voor te stellen.

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Emile, 27 jaar, geneeskunde afgestudeerd, vervolgens helaas arbeidsongeschikt geraakt. Ik ben de afgelopen jaren erg ziek geweest maar het gaat nu goed! /yay. Sindsdien probeer ik weer een beetje oude leven op te pakken en probeer de vrije tijd die ik nu heb goed te vullen en nu ik ouderwets WoW heb opgepakt wordt de opdracht nog vrije tijd over te houden voor andere dingen (a). Verder real life: sport veel, maak veel muziek, game veel en zoek daarnaast graag de buitenlucht op (rare combo zo met gamen ofniet?).

Anyways, WoW wise: begonnen eind TBC, vanaf WotLK direct hardcore PvE. Erg leuke guild op Kul Tiras gehad, strijden met top 3 guilds voor serverst 1st/2nd kills. Vervolgens Frostmane om hier gedurende Firelands te raiden voor top 5 server kills en met 2 vrienden 3v3 arena te doen. Daarna afgehaakt richting Deathwing en al helemaal in MoP. Daarna nog met leuk succes challenge modes en prooving grounds maar vlak daarna gekapt.
WoD trok me niet, maar ik heb erg goede hoop dat in Legion de zin weer terug komt. Vandaar ook dat ik sinds deze week weer terug ben, als voorbereiding en beetje inkomen.

Ik heb weinig intentie te raiden in de komende expansion en echt puur te richten op een casual, social lid. Ik help graag mensen in guild en kom nog uit een tijd waar je veel met elkaar ondernam en niet alleen raiden. Ik hoop hier die atmosfeer ook een beetje te vinden.
Ik heb zelf 2 guilds gehad waarin ik als GM een groep vormde met mensen die meer gefocust waren in het spel om samen te levelen, heel breed PvE content te doen, inclusief oudere raids, achievements farmen en softcore new content raiden in een zeer behulpzame en vriendelijke guild met een authentiek sfeertje. Gezien ik zelf lang afwezig ben geweest en veel van mijn vrienden niet meer spelen hoop ik hier een nieuwe guild te vinden die lijkt op hetgeen waar ik naar zoek en vaak in heb gespeeld.

Eventuele andere relevante info: Volgens mij heb ik jullie al teveel gespammed met mijn applicatie.
Het enige wat nog relevant kan zijn is mijn ervaring als GM/Raid Leader en Class Leader sinds WotLK. Ik hoop dat voor een social member, die geen flauw idee heeft wat ie op het moment aan het doen is in WoD, jullie in ieder geval nog een leuk lid erbij krijgen met nog wat ervaring in de Legion expansion :).

Bedankt alvast voor het lezen en fijne week gewenst!

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Aug 01, 2016 
User avatar
Guild Master
Rank: Guild Master
Joined: Sep 26, 2012
Posts: 1228
Offline
Hey

Welkom in de guild. Ga je ook member rechten geven op het forum zodat je wat meer kan met het forum.

Grtz halieter


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 2 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron