Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2016-2017




Reply to topic Post new topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Sep 28, 2016 
User avatar
Forum Ace
Rank: Forum Ace
Joined: Nov 17, 2012
Posts: 302
Offline
Image

Persoonlijk:

Naam: Titaan
Geboortejaar: 1978

Character Info:

Character: Titaan
Class: Priest

Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/Ravencrest/Xionheart/advanced

Mainspec: Image Healer
Offspec: Image Healer

Overig:

Waarom Ryfari? Ook al maak je veel omzwervingen, het is altijd een fijn gevoel om thuis te komen.
Zo lijkt mijn gevoel over Ryfari wel te zijn. Al vanaf Vanilla ben ik betrokken met Ryfari. Toen kwam ik samen met Liziola (mage) meehelpen met de Ryfari raid in ZG. Toen op mijn druid Xionheart.
Laten ben ik ook lid geworden van Ryfari en heb ik meegeraid in het begin van Cataclysm. En al ben ik toen weg gegaan naar een andere guild om meer hardcore te gaan raiden, ik heb mij altijd betrokken gevoeld bij members van Ryfari. Ik heb nog steeds contact met enkelen en kom nog steeds graag naar guildmeetings.
Hardcore raiding zit er voor mij echt niet meer in, maar ik wil nu vooral genieten van het spel. En ik hoop dat Ryfari, net zoals altijd, een leuke omgeving zal zijn om te kunnen genieten van het spel.

Vertel iets over jezelf en je verwachtingen/wensen: Zoals ik al zei lukt het met mijn baan en nieuwe opleiding niet meer zo goed om full hardcore te gaan voor raids. Dat houdt niet in dat ik mij niet volledig zal inzetten tijdens het raiden. Het overgrote deel van de raids zal ik toch wel aanwezig zijn.
Maar de insteek zal anders aanvoelen, ik hoop meer ongedwongen naar mij zelf en naar anderen.
Mijn verwachtingen voor raids liggen daarom veel meer bij heroics en een aardig level in mythic+ dungeons.
Alles wat meer zou zijn is mooi meegenomen.

Verder speel ik geen PvP :) of tenminste niet heel vrijwillig.

Eventuele andere relevante info: Ik zou graag met mijn Priest willen komen spelen. Discipline en/of Holy zijn mijn main specs en kan ze beide spelen.
Shadow is meer voor een ander uitbesteed.
Momenteel staat de priest nog op Ravencrest maar die kan at any time naar Frostmane.

* Bij het doorvoeren van deze apply ga ik akkoord met de gestelde regels en voorwaarden.

Afhandeling:

Deze apply zal na het plaatsen zo spoedig mogelijk door de officers in behandeling worden genomen. Zodra de gegevens zijn geverifieerd zal een goed- of afkeuring (met de daarbij behorende reden) in dit topic geplaatst worden. Indien er wijzigingen in de apply worden aangebracht, gelieve deze te melden in een reply op het topic.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Sep 30, 2016 
User avatar
Guild Master
Rank: Guild Master
Joined: Sep 26, 2012
Posts: 1228
Offline
Hey Titaan

Zoals je waarschijnlijk al weet geloven we binnen Ryfari wel in een tweede kans.
Dus ook jij verdient die tweede kans, zou bij deze dan welkom terug willen zeggen.
Je geeft me maar een whisper als je char eens op frostmane staat en je de invite kan krijgen.

Mvg Halieter


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Oct 05, 2016 
User avatar
Forum Ace
Rank: Forum Ace
Joined: Nov 17, 2012
Posts: 302
Offline
Onderweg :)

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 3 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron