Register    Login    Forum    Members   Search    FAQ

Board index » Publiek Forum » Archief » 2012-2013




Reply to topic Post new topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Voor de achterblijvers.
 Post Posted: Dec 04, 2012 
Adept
Rank: Adept
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 54
Offline
Zoals de meesten van jullie al zullen hebben vernomen gaat Ryfari een realmchange doen.
Het enthousiasme hiervoor is zo groot dat het al reeds dit weekeind gaat plaatsvinden.

Omdat de officers druk zijn met het plannen van de verhuizing heb ik zelf maar geprobeerd om iets te regelen voor de achterblijvers.

De guild Methods of Madness heeft een Social wing en is bereid om alle achterblijvers van ryfari op te nemen.
Je kunt hiervoor contact opnemen met Koganosi
Let op, als ik zeg alle achterblijvers bedoel ik wel de mensen met een lvl 90 char die het spel redelijk actief spelen.
Je zult niet gelijk al je 10 alts in de guild kunnen inviten.


Dit betekent dat je geen deel uit zult maken van hun raiding team want hiervoor hebben ze een zeer uitgebreide recruitmentprocedure.
Maar ik neem aan dat ook zij wel social raids organizeren en als je echt wilt en je hebt de skills en gear kun je natuurlijk altijd "solliciteren" naar een plek in het raidteam.
In ieder geval zijn ze een lvl 25 guild die elke week sha killt en vol zit met skilled goed gegearde spelers die van alles ondernemen ingame.

Het is een internationale guild dus de guildchat is in het engels, maar we kunnen proberen om een nederlands teamspeak channel te krijgen om de ryfari feeling te behouden.

Het is in elk geval een plek waar wij als achterblijvers bij elkaar kunnen blijven zodat we niet guildloos door SW hoeven zwerven.
Van daaruit kun je dan zelf verder kijken naar andere guilds of later alsnog Ryfari achterna gaan.
En wie weet, mischien bevalt het je in MoM wel prima, ikzelf heb al eens een uitstapje gemaakt naar een internationale raidingguild en ik heb het daar altijd prima naar mijn zin gehad.

Hieronder graag reageren als je van deze aanbieding gebruik wilt maken.

Achterblijvers:
Reddorian
Icequeeny
Oldbear

Ik zal deze post de komende weken in de gaten blijven houden zodat mensen die na het weekeinde pas inloggen en dan pas hier terecht komen ook nog kunnen reageren.

Red


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 04, 2012 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Voor diegene die dit overwegen: hou er rekening mee dat je alle reputatie met Ryfari dan kwijt bent (mocht je uiteindelijk nog willen overstappen). Lees de trasfer FAQ's van Blizzard voor meer informatie.

Zodra de transfer van kracht word, komt er een soort van mini-kopie van de guild (een Ryfari shell) die op Dunemaul achterblijft; zolang men hier in zit blijft je reputatie met de guild intact. Er word nog gekeken wie de GM word.

Vanzelfsprekend zijn de achterblijvers verder vrij om te beslissen welke route zij willen bewandelen.
Ik wens ieder veel succes en plezier toe.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 04, 2012 
User avatar
Forum Legend
Rank: Forum Legend
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 1135
Offline
Ik blijf iig achter met een hoop chars, heb het geld niet om ze allemaal in 1 keer te transferen.

_________________
Image
Image
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 04, 2012 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Grymh wrote:
Ik blijf iig achter met een hoop chars, heb het geld niet om ze allemaal in 1 keer te transferen.


Ik laat ook 8-9 characters achter; echter wel permanent, ik heb het geld er niet voor over om ze te verhuizen.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 04, 2012 
User avatar
Forum Ace
Rank: Forum Ace
Joined: Sep 20, 2012
Posts: 353
Offline
Zelfde voor mij. Wat is het nut ervan als je toch al weet dat je op sommige chars nooit echt actief zal gaan spelen. Anyhow, fijn dat je wat hebt geregeld voor de achterblijvers Red :)

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 11, 2012 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 11, 2012
Posts: 47
Offline
Ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier op de forum en wil deze guild joinen.
Nu lees ik dat jullie over gaan naar een ander server.

Wordt er op de server gewoon een nieuwen guild gemaakt of voegen jullie samen met een ander guild.
En is de guild nog steeds alleen maar Dutch only?

(ik kan nog niet bij de member deel van de form dus kan me daar niet verder in lezen).

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Altria

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 11, 2012 
User avatar
Ryfari Founder
Rank: Ryfari Founder
Joined: Sep 12, 2012
Posts: 1354
Offline
Altria wrote:
Ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier op de forum en wil deze guild joinen.
Nu lees ik dat jullie over gaan naar een ander server.

Wordt er op de server gewoon een nieuwen guild gemaakt of voegen jullie samen met een ander guild.
En is de guild nog steeds alleen maar Dutch only?

(ik kan nog niet bij de member deel van de form dus kan me daar niet verder in lezen).

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Altria


Bedankt voor het plaatsen van je bericht, Altria.

Ryfari gaat als gehele guild over naar Frostmane; daar handhaven we nog steeds een Dutch-only community. Op de nieuwe server zal de guild alle progressie zoals level, achievements en bank slots behouden. Op Dunemaul blijft een level 1 kopie van de guild achter die er alleen voor zorgt dat eventueel opgebouwde reputatie niet verloren gaat; een aantal achterblijvers zullen hier wellicht nog een kleine investering in doen (maar beschouw het als een 'afterglow'). De guild zal voorlopig nog niet samensmelten met een andere guild.

Je bent welkom om lid te worden van Ryfari en met ons mee te gaan.

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 11, 2012 
User avatar
Officer
Rank: Officer
Joined: Dec 11, 2012
Posts: 47
Offline
Mizuki wrote:
Altria wrote:
Ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier op de forum en wil deze guild joinen.
Nu lees ik dat jullie over gaan naar een ander server.

Wordt er op de server gewoon een nieuwen guild gemaakt of voegen jullie samen met een ander guild.
En is de guild nog steeds alleen maar Dutch only?

(ik kan nog niet bij de member deel van de form dus kan me daar niet verder in lezen).

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Altria


Bedankt voor het plaatsen van je bericht, Altria.

Ryfari gaat als gehele guild over naar Frostmane; daar handhaven we nog steeds een Dutch-only community. Op de nieuwe server zal de guild alle progressie zoals level, achievements en bank slots behouden. Op Dunemaul blijft een level 1 kopie van de guild achter die er alleen voor zorgt dat eventueel opgebouwde reputatie niet verloren gaat; een aantal achterblijvers zullen hier wellicht nog een kleine investering in doen (maar beschouw het als een 'afterglow'). De guild zal voorlopig nog niet samensmelten met een andere guild.

Je bent welkom om lid te worden van Ryfari en met ons mee te gaan.


Bedankt voor de snelle reactie.

Ik zal zeker mee gaan naar de nieuwe server. Ik moet alleen nog even wachten omdat ik net char transfer gedaan heb naar deze server ^_^; dus ik kan denk ik rond 15 december pas weer doen.

Ik zal dan een van de Ryfari leden aanspreken om een invite te krijgen.

Met vriendelijke groet
Altria

_________________
Image


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
 Post Posted: Dec 12, 2012 
Rising Star
Rank: Rising Star
Joined: Sep 23, 2012
Posts: 129
Offline
GEZZELLIE!!!! :gc

_________________
Making mock of uniforms ...that guard you while you sleep.
Is cheaper then the uniforms....and theire starvation cheap.


Top 
 Profile Send private message  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Reply to topic Post new topic  [ 9 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron